Tulis jawaban

Peringatan: topik ini belum dituliskan setidaknya 120 hari.
Kecuali Anda yakin ingin menjawabnya, harap pertimbangkan untuk memulai sebuah topik baru.
Nama:
Email:
Subyek:
Tags:

Seperate each tag by a comma
Ikon pesan:

Anti-spam: complete the task

jalan pintas: tekan alt+s untuk mengirim/menulis atau alt+p untuk meninjau


Ringkasan Topik

Ditulis oleh: Èxsharaèn
« pada: 30 Oktober 2008, 12:52:54 »

** Balik Indonesia dulu **

Hi hi hi, aku sih asli Surabaya, tapi bahasaku masih halus ;D dulu pengasuhku waktu kecil masih pakai bahasa krama dan ngoko alus, jadi kebawa deh sampai sekarang. Memang sih aku sempat besar di Bojonegoro, di sana bahasanya masih halus, ya tambah terpengaruh aku :D Soalnya aku cenderung berpikiran kalau bahasa Surabaya itu agak kasar, jadi kata-kata yang menurutku agak kurang enak didengar aku ganti dengan padanannya di bahasa ngoko. Jadinya ya... kecampur aduk dah... :P

Tapi kalau berbaur dengan orang lain, biasanya justru bahasaku yang terbawa ngikut bahasa orangnya (asal masih seakar bahasa Jawa, kecuali kalau krama aku angkat tangan deh...). Gawat yah :D

Perlu kamus rasanya nih :P
Ditulis oleh: caktho
« pada: 29 Oktober 2008, 10:40:45 »

hehehe..
wah wah, iki ketoro duduk arek suroboyo asli
suroboyo-an iku gak ono "piye" ono'e "yo'opo", gak ono "ora" ono'e "gak"
lek kepingin iso suroboyoan yo kudu suroboyo asli ojo kecampur basa kulonan
yo wis ngono ae
Ditulis oleh: Èxsharaèn
« pada: 18 Desember 2007, 12:02:15 »

Yo marine piye malih... (lah mulai kecampur deh :P) makane konco2mu jak'en mrene ben rame :D

Mestine ono 8 maneh sing isa melu ngramekno, tapi rasae lagi sibuk kabeh... kerjoan lah, TA lah... yo dimaklumi wae...
Ditulis oleh: ch1m0x
« pada: 17 Desember 2007, 11:36:19 »

duh .. aku bingung, forum iki kok suepi ne pol yo ?

mosok wong'e seng ngobrol mek aku, ex, stash, kei .. iku2 a'e

sampe' bosen ndelok'e
Ditulis oleh: Èxsharaèn
« pada: 16 Desember 2007, 12:20:15 »

Hi hi hi, ancene gak onok topike neng kene, jadi ya ngobrol sak'keneke ae ;D
Ditulis oleh: ch1m0x
« pada: 14 Desember 2007, 10:59:54 »

wahh .. topikke wes basi .. gak onok seng arep ngomong2 maneh tah ?

aku yo bingung lek dikongkon ngomong tanpa topik koyok ngene iki ..

yo wes nggeh ..

aku arep turu sek ..

eh .. adhus disik seh .. gerah .. duhhh howone koyok neroko
Ditulis oleh: Stash
« pada: 21 Oktober 2007, 01:25:47 »

sek onok limo kok :)
Ditulis oleh: Èxsharaèn
« pada: 21 Oktober 2007, 01:17:30 »

adohe cak... jemput mrene gih :P

ojok-ojok garek dus-e thok :D mauuuu....
Ditulis oleh: Stash
« pada: 21 Oktober 2007, 01:12:49 »

nang omahku ae, onok donat J.CO :)
Ditulis oleh: Èxsharaèn
« pada: 21 Oktober 2007, 01:00:57 »

Yo wes lah, tapi saiki luwe maneh :P

(bener kok, bahasa Surabaya agak nggak konsisten nulisnya, bisa pakai tulisan aslinya dari bahasa Jawa atau disamain dengan cara bacanya)
Ditulis oleh: Stash
« pada: 21 Oktober 2007, 12:33:27 »

Wes makan durung???? ( Wes bener ora cara nulise? )
Ditulis oleh: Èxsharaèn
« pada: 09 Oktober 2007, 10:46:07 »

Aku gak yakin onok sing isa Suroboyoan asli, gak kecampur aduk kaya ngene :D

Hayo stash ngerti gak? Kudu ngerti lho ya, wong urip nang Suroboyo wis pirang taun...

Wis, ngomong apa ae kono, katene sing metu apa ae, asal jok misuh lho ya!!!
anything